Friday, May 16, 2008

Selamat Hari Lahir Mak

Salam semua..
Hari ini 15Mei hari lahir mak aku..Selamat hari lahir ya Mak..ceq mampu call dan wish selamat ja la dari kejauhan..dengar cerita kak belikan tudung untuk Mak..BangMie pulak belikan periuk..hehe..

Esok jumaat..Kelas hari jumaat tak tensen sgt..pukul 8.40pg sampai 12.20 tghhari ja..2masa "zairyokyoudogaku"(kekuatan bahan),dan lagi 2masa PJ..yeye..main bola tampar..tapi segan la,ada awek jepun dlm group aku..tapi takpa la,dia pon bukannya tere sgt pon..hehe..esok pukul 5 ptg macam biasa ada kelas tambahan untuk student2 yang nak ambil exam entrance U..

tadi siang dah setelkan hantar borang Toyohashi Daigaku..rasa lega sikit..dah bayar 3Man siap(lebih kurg rm900)..harap2 lulus la..insyaAllah..kalau rezki aku di situ..

Bosan sebenarnya belajar kat sini..dan muak jugak aku tgk muka2 mata sepet penjajah tu..haha jahat btol aku..tapi diorang ok la,sekarang aku dah leh kwn ngan suma bdk kls aku..masa awal2 datang 3tahun lps,mmg susah gak ar nak masuk..

Tadi bosan2 buka web TV3..saja2 tengok sindarela ngan vice versa..erm,dari segi jalan cerita,ok la..tp ntahla,tak berapa berkenan sgt dgn adat yg cuba dipaparkan dlm drama tu..layan je la..kadang2 takut gak kan tgk orang Malaysia zaman skrg..dah lebih2 org putih lak aku tgk..nasib baik adegan atas katil tak tunjuk..huhu...aku lagi suka TV jepun..serius bagi aku sangat222 best..byk rancangan2 lawak..drama pon best2..pelakon pon comel2..haha..layan je la...

28hb ni ada presentation utk research aku..satu apa pon tak buat lagi..wah serabut2..dah la nak dekat ngan exam mid-sem..bulan 6 ni jugak aku kena join Japan Spring Conference..cuak gak doh..nak kena berdiri depan org2 jepun yg bijak2 lagi pandai then terangkan kat diorang tajuk aku..wahh..baru study skit2 ja..pastu bulan 6 ni jugak ada exam Entrance U utk Yamaguchi Daigaku..wahhh busy2..semoga diberi kekuatan utk aku teruskan perjuangan hidup di sini..insyaAllah...

1 comment:

fsj said...

happy birthday to ur mother.
tak berape nk jauh dgn hari ibu dgn hari guru, elok la tu :)

best of luck utk presentation, semoge dipermudahkan urusan! gambatte! :]